bara ett sånt där inlägg som är fuckin deprimerande.

Tror jag har börjat med hundra försök nu till ett inlägg, men allt har blivit utsuddat.
Vet inte direkt äns vad jag ska skriva om, vet inte äns om jag orkar skriva men känns lite som ett måste.
Jag måste helt enkelt rensa mina tankar litegrann, det är så mycket så allt bara snurrar, o det snurrar så fort så jag snart spyr!
Kärlek, vänner, familj, pengar... ja allt är stortsett fuckat för mig just nu.
orkar inte lägga ner tillräckligt med energi på skolan, inte så mycket som jag borde iaf.
Känns som så många vänner sviker..
Familjen jadu.. har jag äns en sådn?
o kärlek.. abooow, vad jobbigt det ska vara.
Pengar, jadu pengar.. varför ska det vara ett problem egentligen för?
Vad gör dom där jäkla siffrorna på kontoutdraget s jävla speciella?
två fuckin månader kvar. o vad gör jag då? katastrof, vilken sits... jaja..
Har kommit över saker förr..

Helvetes jävla förkylning, jag HATAR att vara sjuk. i just hate it! ..
 nu är det nattbloss sen ett tappert försök till att sova o hoppas jag vaknar upp lite friskare och positivare imorgon.
Vem vet, kärleken kanske har löst sig, vänner har insett saker, siffrorna på kontoutdraget kanske e mångsiffrigt.
privatlivet kanske har kommit tillbaka.
ja drömma kan man ju alltid, sånt som får en att kämpa vidare.
godnatt gott folk, godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0