Dagen.

Hejhopp.
Vart en jobbig dag när det kommer till bussar och tåg.
Vart sjukt mycket förseningar, imorse så blev jag typ 40minuter senare än vad det var beräknat pga förseningar o banarbete.


Hem var också tåget försenat så var rädd att jag skulle missa bussen och att jag annars skulle stöta på samma otrevliga busschaufför som sist, men det gjorde jag inte. den här chaffisen var en trevlig prick hehe , ett plus för xtrafik iaf (:


I Gävle har jag träffat lite vänner, köpt tågbiljetter till stockholm den 1nov, bra att vara ute i tid medans man har pengar lixom hehe ;P
Sprang runt lite på affärer, men köpte bara lite nya underkläder o strumpor, mkt nödvändigt :P
Ja sen har jag väl inte gjort så mycket mer? . .


Fick ett sms av en person som värmde enormt, blev så glad så jag borde ha sett helt galen ut inne på Gina när jag attackerade Tessan o skrek av glädje o chock hahaha....  ^^

jaja vart en trevlig idag iaf, o avslutade den med Idol/topmodel (zappade imellan) :P
ÄLSKAR verkligen Lars Eriksson o ringde faktiskt o röstade haha, hans röst är så helt galet bra! o hans utstrålning o charm, ja jag blir tokig av den karln, vill bara se mer av honom, jag MÅSTE bara se mer av honom :P

Nu så ska jag kika runt lite o sen försöka sova, är rätt slut o ska orka upp o göra en svenska uppgift imorgon, MÅSTE verkligen få den gjord, ska pressa mig till det yttersta.

Puss o godnatt på er! (:
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Majja

Nu måste jag ta och lyssna på han här lars som alla pratar om :)

2008-10-01 @ 19:12:07
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0