eeh jaaao? .

halloj.
Har inte blivit ett enda inlägg skrivet idag ;O
har faktiskt inte orkat suttit vid datan något förrän nu.

Min dag har vart typ likadan som alltid.
var till skolan kom hem typ..
Möjligtvis så har jag trotsat förkylningen o tränat lite.. skönt (:
men Shit, vad jag saknar alla mina vänner, så tråkigt här..  :(

jaja, gjorde ordning en felix tacopaj till lunch iaf, den var supergod.
Såna ska jag köpa fler av nu när det är slut med mitt äta ute liv. haha :P




Hm, sen har jag inte gjort så mycket idag faktiskt.
eehm.. glott på teve, topmodel såklart ^^
O så Efterlyst (:
Helt sjukt om det där om den 19åringen som mördat en 15årig tjej.
helt sjukt! sa det så iskallt också, utan ångest. . fyfan..
man bör verkligen se upp för vad för människor man träffar.
det är den bittra sanningen. uscha..


en till bitter sanningen eller snarare den osminkade sanningen är jag :P



haha det är nå med mig o krypa på golvet, för galet bra ideér o tänker bättre på något sätt. haha så sjukt :P

mjaa, nu så räcker det väl med detta knasiga inlägg.
Nu ska jag skriva ett mail till en gullig tjej som ska greja min design på bloggen (:
hadegött allesammans.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0