hemsk bakfylla.

ååh vilken dag det vart igår, fyfaan...

På e4an igår påväg till Gävle så smällde däcket till när syster körde om en bil, ser hur något svart smattrar o smäller i däcket så vi är tvungen o stanna mitt på fuckin e4an o upptäcker att någon list på däcket gått söndert, men vi kunde iaf fortsätta.
Kommer hem till Diana (min andra syster) runt fem-sex o började dricka, ren vodka.. haha, gött d..
sen kom det lite mer folk o började dricka en massa vin, tog dock nog ett eller två glas för mycket.
för klockan tio typ var jag aspackad o började skicka massa knas sms o däckade med mobilen i handen haha, vaknade upp typ två på natten o sen la jag mig vid fem igen.
är så sjuuuukt bakis så det är galet.
pallar knappt att skriva ett inlägg men ah offrar mig lite. ;P

FÖRLÅT IAF. .

Nu är det dags o vila lite till, annars spyr jag.
Blir nog inte att dricka för mig förän jag åker till stockholm..
Ciao!


Från                  till 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0