hemskt dålig film.

Jag blir seriöst bara sjukare o sjukare... HEMSKT!
Idag vaknade jag inte förän typ 13.oo o då hade jag redan haft lektion, förhoppningsvis så var min lärare fortfarande sjuk, annars fick jag ogiltig frånvaro o sånt strular till mycket med csn o shit.. yeejyeej...

Jag har knappt orkat upp ur sängen förän nu, har bara rökt en cigg idag, o en jävla onödig cigg.
ska jag kanske äntligen lyckas sluta? det tror jag faktiskt inte jag klarar av, har inte tillräckligt med vilja för det.

Glott på en film, "the love guru" som var fullständigt värdelös..
Att så många bra skådespelare kan gå med på att göra en sån katastrof film är ett mysterium.
Hade jag betalat hundra spänn för att se den på bio hade jag gråtit, så kass var den. bläähs..



o resten av dagen har jag typ läst?
Glott på topmodel o kekat toblerone glass haha ;P
rätt go faktiskt (:


Nääj nu är "publishme" så sjukt seegt så går knappt att skriva blogg så lägger ner det för ikväll.
Ciao!
/Isabelle




Kommentarer
Postat av: F

Jo kommer nog ha fler utlottningar snart, men om du vill får du gärna beställa en av mig också (gratis). Isåfall är det bara att maila mig, mailen finns på min blogg.

2008-09-10 @ 21:49:11
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0