hemskt dålig kamera.

Va irriterad jag blir, nu har min nacke börjat strula till sig igen bläääh!...
 Glömde eller rättare sagt sket i att ringa hälsocentralen iveckan så får lov o göra det på måndag istället.
massa knas med min kropp.

Min Kamera är skit!
ville bara tillägga det haha, den är sjukt dålig o jag måste verkligen ta mig råd att köpa en ny.
Blir inga bra bilder alls med den, får man en bra bild så är det mer tur än skicklighet.
Usch, hemska B-kamera..

Menmen, ska ta ut o försöka fota lite iaf, gillar verkligen höst-kort, med alla färger det är så vackert. (:

Sen så MÅSTE jag plugga idag, gjorde ingenting igår typ.
o sen kl 19.oo så har vi bord bokat på kina.

Nu blinkar det massa orange nedanför, massa folk som skriver på msn så lika bra att svara :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0