hemskt.

uscha..
Var till hälsocentralen imorse, o avskyr verkligen allt som har med sjukhus att göra.
Fick typ ta av mig alla mina kläder medans min utländksa manliga läkare granskade kroppen efter blåmärken o shit.
alltid lika roligt, jag e ju såååå säker angående min kropp också, eller inte.

Men va en bra läkare iaf, det som var hemskt var att jag skulle ta massa prover för att se om jag har nå inre blödningar.
Lämnade tre rör blod! o jag avskyr blod o nålar mest! det är hemskt.
Inte att det gör ont, utan det är bara sjukt obehagligt.
Började nästan gråta, helst när hon på lab var långt ifrån trevlig, tillslut så kom en annan tjej o tog proverna o hon va tack o lov iaf bättre.
Sen så lämna urinprov, alltid lika glamouröst..
Nu är det bara o vänta på svaret, skulle väl ta 7-10dagar eftersom dom skickar iväg det.
Sen så ska jag även tabort leverfläckarna på ryggen men när det blir har jag ingen aning.
Skakis som bara den var jag iaf när jag gick hem, trodde seriöst jag skulle svimma.
menmen, väl hemma gjorde jag ordning lite frulle för att återfå krafterna o nu sitter jag här.


 skadad krigare.

 Äggmacka med kallesrandiga, det e grejer d.. haha :P

Jag o Mikkis skulle egentligen ut idag men hon skrev nu att hon inte kunde.
roligt, något man sett framemot, vad gör man idag istället då? hm ingenting, för det finns inget att göra här.

jaja...
Nu ska jag försöka hitta på nå annat att göra, kommer slå rötter här annars.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0