hjääääääälp.

Jag vaknade upp imorse tok-förkyld!..
Hoppade in i duschen, gjorde mig ordning o gick iväg till skolan.
Gick bra där, o förkylningen började ge sig lite..

Sen när jag gick hem så fick jag så sjuuuukt ont i foten, kändes som den skulle gå av alltså.
Kom hem, stressade lite o in till stan för nå sammanträde över hur dom behandlade min svåger efter han gick bort.
Blev superirriterad över deras jävla bemötande, o deras beklagande o deras skylla bort sig snack. USCH!.
Förstår verkligen varför Ha o Bandidos o sånt där finns, när rättsystemet inte funkar så måste man ju ta saken i egna händer verkar det som!

Åkte o handlade o där slog förkylningen igång riktigt..
Fick feber, halsen började göra sjukt ont o näsan e helt igentäppt, usch jag som verkligen inte har tid o vara sjuk..
Knapprar ipren o halstabletter som en tok för att orka med, har vart tvungen att städa, systers djur har lekt rövare i mitt rum så det var hund/katt hår överallt.

Nu är jag helt slut, men måste iaf ner o hänga tvätten o slänga in en till maskin.
sen så har väl knappast syster nå överseende med det så måste nog hjälpa henne med hundarna eller nå iaf.
jaja thats my life.

Måste försöka orka att plugga lite ekonomi med, o tyska o försöka göra några dataövningar..
yeeeej, hemskt.

nääj, nu är det dags att sätta fart med allt igen.
/Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0