Idiot som addar/ger ut min msn, jag blir GALEN!

Blir så sjukt jävla trött att människor addar mig på msn trots att min msnadress inte finns ute på nätet o att jag INTE gett ut den! Är det någon av dom där botkyrka nördarna som håller på att jävlas eller? blir så SNEEEEE! .
Fan ifortsättningen ska jag fanimej inte godkänna någon jag inte vet vem det är, men den där nyfikenheten tar över!


IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:17):

skitsamma.

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:17):

var det nå du ville när du addade mig eller?

Adrian säger (23:17):

ville bli vän me den underbara tjejen

Adrian säger (23:17):

if möjligt

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:18):

letar du efter en underbar tjej att bli vän med så får du nog fortsätta leta.

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:18):

att adda mig o inte komma med en bra anledning varför o vart ifrån du fått min msn e inte ett bra intryck.

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:18):

hälsa resten av idioterna i botkyrka o hälsa Jimi att han kan fet glömma någon mexico resa!!

Adrian säger (23:18):

aha nej det e så att

Adrian säger (23:19):

jag såg dig på efterfesten gullet

Adrian säger (23:19):

o bad dig att adda mig

Adrian säger (23:19):

känner ingen i nå kyrka elle gimmy ledsen

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:19):

idiot!

jag har för fuck inte efterfesten o DU addade mig idag

IsabelleJansson - Beauty is the hardest drug of all.. säger (23:19):

blockar dig nu, okej? Ciao


Jag blir galen!
Det här med att folk började adda mig hursomhelst började efter jimi o company var i Iggesund o hälsa på.
e fanimej nästan hundra på att det är de där jävla slusket Sharbel PSYCKOT!! .. USCH! .
jÄMT JÄMT JÄMT... åker snart ner till de där jävla botkyrka o spränger det i luften!!!!!!!

IRRITATIONER! .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0