Jag känner mig som en skrikande apa..

Jag blir galen!
Jag saknar både vilja och fantasi..
Tänker på så mycket annat så skolan går rakt åt helvete.
har ingen lugn o ro alls o alla tankar snurrar runt som en jävla tornado i skallen min.
Vill att alla arbeten jag lämnar in ska bli så bra som möjligt för jag vill ha så höga betyg som det bara går.
Men just nu så funkar inget, det är total kortslutning i huvudet o kan knappt stava rätt.
Framtills onsdag ska ett stor jävla uppsats vara klar o jag har inte äns börjat, vet inte hur jag ska börja o vet fan inte om jag har krafter till att börja.
o den här jäkla tyskan kan jag knappt räkna till tio på,... åååååh alllt går åt helvete, vill bara SKRIKA!!!! .'

O sen att alla ska bli snee för småsaker, abooooow.... DET BARA SNURRAR!!! .

DAGENS MÅSTE!

- städa för det ser ut som ett helvete.
- göra klart hela datakursen.
- påbörja uppsatsen
- TYSKA.
- två svenska-arbeten....

får se om något av det överhuvudtaget blir gjort.
jaja, good luck.
Ciao!






Kommentarer
Postat av: [elina]

SVAR; haha eller hur !? :P

2008-09-29 @ 19:02:22
URL: http://heretostay.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahaha, den där chimpansbilden är bara för bra!!:D

2008-10-03 @ 13:26:33
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0