jäkla värk!

Jaa, det e klart att jag inte bara ska vara superförkyld, jag ska ha en sjuuuuuk mensvärk också som är helt galen..
Fick ett sms av J med men svarade inte.
Kan han inte svara på mina så ska han då fanimej inte förvänta sig svar av mig heller.
Är trött på sånt nu, antingen så är det bara o visa lite mer intresse, höra av sig o bry sig mer eller så är det bara o lägga ner. orkar inte med nå lekar! .
o orkar verkligen inte att någon e totalt off ibland.

Skolan gick bra iaf, har tenta på torsdag men ska se om jag kan få göra den tidigare.
Gjorde massa övningar sen när jag kom hem men tappade koncentration väldigt snabbt då min mage verkligen gör sjuuuukt ont!.

näe nu kom syster hem också o som vanligt vill hon att jag ska slita mig från allt o komma ner, så likabra att göra det.
hadenaajs!

/Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0