Kina..

Halloooo... :P
Kom typ nästan precis hem från stan, vart o keka på Kina med evabritt, arne, Ramona, Båls, Nina och Magnus.
Var supermysigt o gött (:
Dock var jag så hungrig så fotokåta jag hann inte äns ta kort på maten förän jag hade börjat vräkt i mig.. haah.
Tog nå grillsate, mkt gött ;P

haha ja det var väl det.
Något mer intressant som har hänt? nääj.
o ytterligare engång så handlar det intressanta i mitt liv om mat.
haha... fuckat :P


Konversation mellan mig och Tessan.

Tessan säger: Han gillar att bitchslapa mig i ansiktet, har du vart med om det?
Jag säger: haha, ja faktiskt.. det e någon maktkänsla kanske.
Tessan säger: haha sexigt, jag gillar dominanta killar ;P
Jag säger: haah jag med, i sängen... men i verkliga livet e det jag som dominerar ..

hahah, så roligt har jag ;P (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0