Omstädning och vänner (:

Godmorgon (:
Om typ två timmar ska jag ta bussen in till Hudiksvall o sen tåget vidare till Gävle.
ska möta upp mikkis (: o vi ska till äckelgavlegårdarna för att hämta ut en nyckel såjag kan städa om det lilla dom inte hade godkänt i min gamla lägenhet.
Picky, trogen vapendragare som han är hjälper mig även denna gång.

Ska packa ner lite skolböcker så jag kan plugga på tåget.
Nu måste jag städa litegrann o göra mig ordning innan jag ska iväg.

Vet inte om jag kommer hem redan ikväll eller om jag stannar kvar, beror på sovplats o om jag orkar. :P
Det var d.
Vi hörs! (:
ha en underbar dag allesammans;P
/Isabelle.


Pickys alltid lika sköna kommentarer, vi diskuterade om en kille o picky säger.
Jaa, han är bara ute efter dina låtsasmiljoner.. hahahahah .. picky din kokosnöt va skön du e ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0