Rubrik är skit!

Hejsan!
Då sitter man här igen då, inte direkt så mycket att skriva, händer somsagt inte sådär jättemycket här:P

Var in till hudik och shoppade lite.
Blev två tröjor från Gina, lite hygiengrejer o Christina Aguileras nya parfym (:
Den luktar helt underbart, me like it alot! (:




hm ja, jag e väl inte direkt känd för att ta kort på allt jag köper, är inte direkt min grej att skryta! (; haha nääedå:P
Men orkar inte hålla på helt enkelt, men nångång kanske :P
hm jaja, jag var faktiskt in på coop o handlade lite mat med, deeni(; haha.. ^^
Nääj nu får jag faktiskt ta tag o börja blogga om nå seriöst, börjar bli drygt om mina dagar :P

Vafan, jag vaknar går ut o går, kekar, till skolan, sitter här, sover.. haha mitt liv nu typ.
fyfan... time for changes... :p

Nu ska jag fixa det sista på datorn, sen ner o glo på teve, Topmodel klockan 20.oo mycket viktigt :P
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sara .b.

svar: ja precis! men om han skulle vinna skulle det vara kul om han gjorde det med "sin stil" & fortsatte göra sånn musik :D annars tycker jag bara dom ska få låta honom göra en skiva så han kan ta över hela värlen hihi om han skippar idol!

2008-09-25 @ 19:35:55
URL: http://bruggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0