sjuker,

Hejsan..
Sjukling till hundra procent är jag, blev inte bättre av en natts sömn utan snarare värre.
Slapp skolan iaf för min lärare var sjuk han med, o lyckades deala med min andra lärare att jag kunde arbeta hemifrån med datauppgifterna.
Har inte blivit mycket gjort idag inte, har bara gått utanför dörren lite snabbt för att gå till macken för att köpa cigg.
Regnat hela dagen juuh.

Annars så har jag bara börjat läsa en bok "ps, jag älskar dig" hittills verkar det väldigt bra, o blir att jag snart kryper ner i sängen och fortsätter läser medans syster är och jobbar så det är lite lugn o ro i huset.
När hon kommer hem så ska jag försöka orka att vi ska åka till evabritt för det var någon fågel som flög omkring mig som en tok o "sjöng" väldigt vacker, måste veta vad det är för sort.

jaja nu så är det sängen och min bok igen..
/Isabelle.



Kommentarer
Postat av: F

Lycka till i tävlingen:)

2008-09-09 @ 15:47:15
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0