studera,

Att ha en lektion över en timme där man snackar om ekonomi o politik är som det starkaste sömnpillret som finns för mig, haha :P
Gick helt okej iaf,  hade gått bättre om jag hade sluppit fått massa jävla sms av min "mamma", att hon helt enkelt inte ger upp! .

Köpte massa skolböcker idag med, 780:- billigt o bra.

Så nu kan jag sätta igång på riktigt.
Tenta på torsdag förmiddag om politik o allt som har med det o göra, jobbigt men ett måste.
Tyska, lyssna på någon cdskiva o lära mig några enkla grunder.
o så skicka in en uppgift för svenskan, prioriterat!
oså ska jag väl hinna med att göra några övningar på Fc med. .
ja så ser typ min dag ut..
Så lika bra att nöööörd Bella sätter igång, haha (;
puss.
/Isabelle ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0