Torsdag.

Hejhopps.
Orkade upp imorse med o tog en morgonpromis i skogen (:
Klockan ett har jag möte i stan och efter det ska jag nog kika lite i affärerna om man hittar nå fint (:
Fått pengar nu juh (:
Måste handla lite mat också, ska nog ta mig ikragen att lära mig lite om matlagning.. haha
tror ni jag lyckas? :P

Imorgon blir det utgång med Mikkis här i Hudik, haha undra hur det blir:P
o på lördag ska jag till Gävle för min syster som precis har fyllt 30 har fest ^^


Finns det nå mer att säga?
nääe :P
Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig ordning ;P
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja han är underbar!

Fast jag hoppas inte att han går långt. Han kan åka ut nu. Annars kommer han inte skriva lika fin musik längre. Så blev det med Sebastian. Och Markus. Han lär ju få skivkontrakt utan Idol. :P

2008-09-25 @ 17:19:27
URL: http://frisun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0