update.

Hejhopps.
Det är en väldigt seeeeg o bakis Bella som skriver just nu... fyfan va det blev för mycket av allt det goa igår haha.
Men roligt hade jag iaf ;P

Vart dålig på att uppdatera nu, är somsagt i Gävle.
Kom hit i torsdags, o har hunnit shoppat en jävla massa o tusenlappar har bara flugit iväg.
Hunnit träffa Massa underbara vänner o supit mig redlös o dansat som en tok med stortsett hm alla?
Har även lyckats skämt ut mig rejält för många haha, men det hör väl till, eller?

Sitter hemma hos Picky nu, men måste snart härifrån, så får se om jag hittar på något med någon eller om jag är tvungen att ta tåget hem till ensamheten, hela company däruppe är ju i fjällen så. typiskt.

jaja, nu så ska jag plocka ihop alla mina saker.
pusspuss.
/Isabelle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0