tre sthlms-äventyr.. :P

Vad jag längtar till Stockholm nu! åååh..
Både tills jag o Emma åker den 26-28sep o tills jag o Tessan åker 1-2november.
Ska bli så grymt skoj!

haha när jag o Emma åkte förra sommaren med varann o stannade typ en vecka så vart det KATASTROF.
Åkte till Rinkeby för Emma skulle ha den "billiga ölen" hahaha...
haha men trots att hela resan var katastrof så hade vi roligt iaf ;D

Bjuder på en gammal bild som är tagen i Juli förra året när vi åkte :P
Jag ligger o vaktar emma som en blodig vakthund för vi tvingades ligga på en matta i en trappuppgång iväntan på att Kurdos skulle dyka upp från jobbet. hahaha ...



o sen min o Tessans resa i somras va ju inte direkt så lite katastrof i heller haha, men hade roligt där med.
men denna gång ska vi köpa rätt vin åt mig så jag inte sitter som en nykter bitterfitta :P
O Jimi ska INTE med för vägrar sitta i en soffa första timmarna o bli på ännu dåligare humör :P..

Bild från tåget på mig o tessan lite ibakrunden:P






Tittade på gamla videoklipp som jag spelade in när jag o Maria var i Stockholm.
Kan inte låta bli att tänka tillbaks, även där blev det katastrof haha, bilen startade inte ohjaa paniken började komma.
Men vi hade grymt trevligt o roligt.
Jag saknar det som fan ;(
Jävla Göteborg, jag HATAR göteborg... eller näe det gör jag inte.
Men saknar dom roliga stunderna med Maria, när hon tittade så allvarligt på mig o med sin röst sa "Isabelle" haha, lät så sjukt roligt varenda gång. .

Måste lägga ut en bild på det med.
en mongobild på oss när vi befann oss i solna, Framför Råsunda..
haha :P



Jaja, nu så är det dags att göra sig ordning skolan börjar 13.oo.
Fick ner ett rätt långt inlägg om sthlms-resor nu juh haha . :P

aja, skriver mer senare.
puss.
/Isabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0