x-trafik.

Home sweet home? njaae...
Hursomhelst är jag hemma nu iaf.
Var skönt att åka till Gävle o träffa lite kompisar (:

Städningen på lägenheten förstår jag dock inte varför dom klagade på, fönstrena va lite små skitiga ute från men så lämnade jag dom inte.
Dock så hade någon idiot spottat (?!) på typ spegeln o kran inne i badrummet EFTER jag hade vart där o städat.
helt sjuuukt..

menmen städade så jävlar om dom klagar något mer.

Idag när jag skulle hem så satt det först någon psykisk-sjuk människa som satt o  mumla kan inte låta bli att tycka att det är obehagligt.
Tåget var försenat så dom fick be min buss vänta in mig vidare till Bergsjö.
Hon på tåget var trevlig men busschauffören.. hjääälp!

Var tvungen att springa något jag helst låter bli, helst med klackskor!
Kommer fram till bussen tackar så hemskt mycket att han väntade i hela 3minuter på mig..
o han bara snäääsar o säger "JAAA JAG VAR JU TVUNGEN ATT VÄNDA!!"
men shit, om det hade vart så besvärligt för honom så hade jag kunnat tagit en taxi men dom kan ge sig fan på att jag hade skickat räkningen till xtrafik! .
Riskerar du att bli 20minuter sen? vi betalar taxi. <- så står det ju på massa skyltar hos xtrafik.
jag hade blivit sisåhär två timmar sen om inte bussen hade väntat.
så två-tre minuter, va det verkligen så jobbigt GUBBJÄVEL! ...

Mår inge bra alls för den delen heller, panik till tusen.
imorgon blir det att ringa hälsocentralen det första jag gör, har skjutit upp det alldeles för länge nu.

Nu ska jag försöka sova, hur de än ska gå.. hemskt att sova ensam ;/
jaja, nattinatt.
/Isabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0