Dagens väder; UNDERBART!

Såå då var jag hemma igen då. Provet gick bra tror jag, det kändes som så iallafall.
Imorgon hade jag tänkt göra ett prov i spanska men jag skiter i det då vi ska göra nationella i svenska.
Uppsatsskrivande i timmar.. Lockar verkligen.. Eller inte. Men man är tvungen så det är lika bra att få det gjort.

Nu ringde syster, jag ska ut o övningsköra lite.
Men först blir det en promenad i det underbara vädret med Gottfrid.
Vi hörs senare! ♥


Btw, vissa personer är bara för heta.. O då menar jag verkligen FÖR heta!
Damn! ;)



Kommentarer
Postat av: Petra

Jajamänsan BelliS. Då blir du "moster". . :D Hörru, nästa gång du är i Gävle kan du väl hojjta så kan vi ta en fika eller nått?? Saknar dej Blondie! PUSS

2009-04-23 @ 12:38:03
URL: http://petradaztar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe vi la upp samma sol :)

2009-04-23 @ 17:03:28
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0