Desperata..

Då var tvkvällen över då.
Vad glad jag blev över att dom visade två avsnitt av desperata men fy vad jag grät av det första avsnittet dom visade.
Jag är en otroligt känslig människa egenligen, jag klarar inte av när människor dör, varken i verkligheten eller i film. Tecknat som otecknat, jag hatar det o tårarna flödar varje gång!

Alldeles strax ska jag ut lite snabbt med Gotte, hoppas inte min obehagliga granne sitter där i fönstret o stirrar ut bara.
Imorgon ska jag försöka plugga, städa o fokusera mycket på Gottfrid, han har blivit lite bortglömd idag vilket känns hemskt. Älskar min lillaplutt mest! <3

Nu ska sminket bort o tänderna ska borstas..
Godnatt på er, sovgott så hörs vi imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: Elvis&Mattarna

Jasså jo jag såg allt att det var lite chäfer i honom, jätte söt är han ju (=



Elvis hälsar och tackar :P

2009-04-15 @ 07:50:36
URL: http://elviselvis.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, verkligen!!

God morgon, förresten...

Jag sitter här och funderar på om jag ska krypa under täcket igen, för du ska inte tro att jag klarade av att sova fast jag har chansen... Typiskt!!

Kram

2009-04-15 @ 09:17:09
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0