Det bästa som finns..

Promenader är som jag tidigare sagt nog det bästa som finns när man vill rensa tankarna.
Man går ut, skriker eller gråter o sen när man kommer in så känns allt så jävla mycket bättre o man förstår inte vad det var som man grubblade så mycket på innan. Jag ♥ Promenader!

Nu sitter jag här i mitt nya nattlinne som är helt underbart skönt.
Ska alldeles strax krypa ner i sängen. Imorgon klockan 09.00 har jag nationella i svenska.
Ni får hålla tummarna då med att det går bra.

 Nu ska jag sova, vi hörs imorgon!
Godnatt o sovsött :)





Kommentarer
Postat av: emmish

hehe =)

Jag fyller 7 maj! Ett litet tag kvar.. :P

2009-04-24 @ 05:07:37
URL: http://emmishpemmish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0