Det blir bio! :D

Åh det blir bio imorgon iallfall, fan va underbart!
Tessie tog sitt förnuft till fånga och insåg att det var fan klart att hon skulle se Vin diesel på bioduken! ;)
Jag har redan köpt biljetterna, jag bjuder såklart då Tessie har fyllt år! :)
Ska bli så mysigt, jag älskar verkligen bio! Visserligen så förvann den här speciella känslan när jag bodde på Storsjögården då vi var på bio varje helg, men den känslan börjar komma tillbaks nu igen! :)
Ska bli så kul, väntat på den här filmen aslänge! :D

Gottfrid är ute på sjön idag igen med Arne. Känns galet tomt när han inte är hemma, även om han bara har vart borta i typ en halvtimme. Jag älskar den lilla plutten så galet mycket! <3<3<3

Näe nu ska jag ta o diska så jag får de gjort...
Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0