Du vann..

Den här kvällen blev inte direkt som jag ville att den skulle bli.
Den blev istället fylld med tårar och besvikelse och kan inte riktigt gå in på varför då det är många som jag inte tycker har något med det att göra som läser min blogg.
Kan däremot tacka Tessie som alltid finns där o orkar lyssna när jag behöver det. <3
Jag måste helt enkelt bita ihop o gå vidare, inse att vissa saker ska helt enkelt inte ske och vissa personer ska helt enkelt inte vara tillsammans.
Jag ger upp, du vann...
Är du nöjd nu?

Nu ska jag ut med Gottfrid sen sova.
Hej!


Kommentarer
Postat av: Mir

Så, bättre sent än aldrig.

Vill påtala att det jag skrev inte var ett direkt påhopp mot dig personligen på det viset.

Därför förstår jag inte varför du var tvungen att rabbla upp hela historien igen i kommentaren du svarade med ;) Men vi kör på i alla fall.

För mig handlar det inte om att försvara någon speciell i just den frågan, utan om helheten.

Jo, det räcker med en sådan liten sak ibland.

Men jag (personligen) orka rinte föra en sådan diskussion med dig vidare ang just det då du säkerligen kommer dra upp de personer redan nända, igen vilket tycks fullständigt onödigt.

(..."och fröken Bellaaa" behöver inte ljuga om varken uppväxt, livserfarenhet o självmord för att få uppmärksamhet.) Nej, självklart inte, har någon verkligen påstått något sådant? ;)

Hoppas du får en fin vårdag, jag har hört att vädret ska vara grymt neröver i sverige ;)

Nu; Kaffe.



//M























2009-04-07 @ 08:32:15
URL: http://beyondforever.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej tjejen, halkade in här via miranna.

När jag är helt under isen försöker jag tänka ; Det är en mening med detta, även om jag inte fattar det just nu.

Allt gott, Anna

2009-04-08 @ 16:03:08
URL: http://xahxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0