Förbannade jävla idioter!

Fyfan va irriterad jag blir!!!!
Jag ringde Arne tidigt idag o frågade om dom kunde ha Gottfrid medans jag var på bio. Ja inte skulle det vara några problem inte... NU när det är en halvtimme kvar innan jag ska iväg så ringde han o sa att det inte gick då DEN STYRANDE HANDEN sa att dom skulle iväg! Jag blir så lack..., Kan man inte ringa tridigare o säga det isåfall?
Jag sprang över till grannen för att fråga om han kunde ha honom, o han öppnar dörren NAKEN! Snacka om chock jag fick.. Okej om det hade vart någon snygging i min ålder, då kanske jag hade följt med in på en snabbis men han är en gubbe över 70 med ölmage o det attraherar inte mig så mycket. Anyway, han är iaf snäll o tar Gottfrid.
Men endå... Nu får det vara nog, ska ringa Ramona senare o säga att jag inte följer med dom imorgon för att träffa henne då jag verkligen inte tål dom just nu! FYFAN.... 3gånger nu.... "Hon kan alltid ringa om hon behöver hjälp" yeah right... Idioter... Hur fan kunde ni få en sån underbar son....
Näe fyfan nu ska jag inte fortsätta skriva, blir bara irriterad...
Ska springa ut lite snabbt med Gottfrid innan jag beger mig iväg.
Vi hörs mer ikväll! ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad störande sånt är!



Jag fick mail att jag fått en kommentar ifrån dig idag, men inne på kommentarerna syns inte kommentaren konstigt nog...



Men va fan efter en vecka ska man ju för fan inte behöva få såna konstiga frågor!!!

Jag är förbannat trött på kommentarer när man är i sorg!

Beklagar din systers förlus också eran

Massa KRAMAR

2009-04-03 @ 17:41:20
URL: http://middemadde.blogg.se/
Postat av: Emelie

vilket härligt namn Gottfrid=) inte de vanligaste men de e så de ska vara=)

2009-04-03 @ 21:41:08
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0