Godnatt inlägg.

Snart är denna tisdag över då o jag är trött, så jävla trött!
Ska gå o lägga mig alldeles strax o sova, åh så underbart!
Hade däremot känts ännu bättre om jag hade haft någon o sovit bredvid, har blivit värsta mysgalen av mig.
Tror jag ska satsa på det här med dejtning faktiskt, kan ju vara kul. :P Vill däremot inte ha någon stel jävel som både vill äta kakan o behålla den, såna typer har jag tröttnat på.
Får starta upp "Den rätte för Bella" haha, vilken jävla dundersuccé det skulle bli ;)

Näe fyfan nu måste jag gå ut med Gottfrid innan jag somnar här, fattar inte hur jag kan vara såhär trött när jag knappt gjort något idag.
Nåväl.. Sovgott med er vi hörs mer imorgon! ♥




Kommentarer
Postat av: Randy

När hade du planerat att göra din bröstförstoring? :D Det är bara att sno listan, haha!

2009-04-21 @ 23:30:14
URL: http://randys.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Detsamma :)

Fin blogg förresten :)

2009-04-21 @ 23:32:12
URL: http://augustchild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0