Gossip girl.

Jag har precis kollat klart på Gossip girl, hur jävla bra är inte det egentligen? LOVE IT!
Nu sitter jag o väntar på att min syster ska komma, jag har bett henne komma med lite food.
Blir galet sugen på allt somsagt när jag inte har tagit min medicin.


Så jävla mycket jag skulle vilja säga just nu men orkar fan inte.
Orkar inte med nå tjafs o orkar inte slösa nå energi på något som iallafall inte är värt att slösa energi på.
Ibland bråkar man helt enkelt o ibland gör människor fel. Eller nästintill JÄMT gör människor fel o det gör vi för att vi inte är perfekta, långt ifrån... Det som däremot är bra är när människor kan inse att dom gjort fel och på ett fint sätt be om ursäkt över dom. Menmen... Det är nog jag som sätter för höga krav på mina vänner verkar det som. 
Sånt man får ta helt enkelt då.
Just nu vill jag bara vara ifred. Sen blir det säkert bättre men nu vill jag bara vara ifred...

Jag skriver lite mer senare, kommer lägga ut massa bilder då med!
Hörs! ♥



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

ååh gossip girl, ligget nästan här och gråter för att jag missar det.. hände det något speciellt idag och förra söndagen?

Hoppas du får en fortsatt bra kväll!

2009-04-12 @ 21:18:29
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0