Gotte-time.

Hej igen alla sköningar! ;)
Nu har jag vart i skolan, inget speciellt med det. Gick dock inte till apoteket efter då jag som vanligt glömde helt bort det.
Får se om jag tar en sväng dit senare eller om jag tar det imorgon.

Har lekt en massa med Gottfrid, han verkligen älskar sin kampleksak! :D
Vi har tränat lite psyke med, han är så lättlärd men även förbannat envis, lite som mig! ;)
Vi ska alldeles strax ut på en till promenad, synd bara att det inte är något bra väder här ;/
Har ni fint väder där ni befinner er i Sverige?

Jag funderar på om jag verkligen orkar tvätta idag, i vanliga fall så älskar jag o tvätta men inte när det kommer till den här "tvättstugan". Som jag sagt tidigare så finns det enbart en tvättmaskin som inte ens har digitalasiffror. Finns inte heller någon torktumlare utan bara ett torkrum där det tar flera jävla timmar för kläderna att bli torra. Lite smådrygt!
Men du får helt enkelt ta det du har och det är det enda som finns så det är ju bättre än ingenting alls.

Nåväl... Nu blir det promis med Gottebos..
Vi hörs lite senare, i promise! ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

yesyes :)

2009-04-07 @ 16:10:00
URL: http://carhoeg.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Hmm, vädret här imorse var grått.. men nu jävlar är det soligt hihi. :D



Allt väl med dig? :)

2009-04-07 @ 17:12:59
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Sussi

Här har det varit strålande sol hela dagen.. Ca 12 grader varmt. Jätteskönt! Synd bara att man suttit instängd på ett kontor hela dagen :)



Hundrasen på våran Doris heter Vit Herdehund. I grund och botten kan man säga att det är en renrasig vit schäfer..



Ha en trevlig kväll

kramis

2009-04-07 @ 19:42:37
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0