Gottfrid är min bästa vän! <3

Godmorgon världen! ;)
Har ni sovit gött?
Själv så har jag sovit väldigt oroligt och drömt mardrömmar. Vaknade även upp av att Gottfrid började skälla hejvilt 4 imorse, snacka om att bli rädd då. Han är en vakthund, han vaktar mig och något kände han sig tvungen av att vakta mig för då. Hursomhelst, vad det än var så försvann det och av förståelse inte fan hade jag jiddrat med Gotte när han sätter igång med sitt skall iallafall. Min vackra lilla gosunge! <3

När vi var ut idag så började han även skälla mot en gubbe som bor i huset framför mig, o igår skällde han på min äckelgranne trots att han tidigare tyckte jättemycket om honom. Det har fått mig att förstå att han in i det sista skulle försvara mig no matter what och det känns så galet tryggt! Saken är även den att jag skulle försvara honom in i det sista, skulle någon göra något emot honom så skulle jag försvara han precis som en björnmamma försvarar sina ungar! Han har blivit min bästa vän, min trygghet som jag aldrig haft o min familj! Jag älskar han så galet mycket! Det stämmer verkligen när man säger att hunden är människans bästa vän, för det är han verkligen.

Hm dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra.
Vädret är inte direkt det bästa o jag höll på att frysa ihjäl när jag gick ut med Gotte i en tunn tröja. Förhoppningsvis så blir det varmare under dagen.

Menmen något hittar jag säkert på..
Snart börjar iaf Ugly Betty så ska kika på det. Vi hörs mer senare! :)



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, jätte fin. tycker kanske inte så många hundar är just FULA, men det finns ju sötare och.. mindre söta ;)

2009-04-15 @ 09:46:15
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/
Postat av: eva

Vad gullig han är din vakthund:)Jag har okså en fast Shcäfer bla med Sanktbernard!!

Han e lika suverän och känner derekt vibbar på långt håll!!!Bättre vakthund och vän kan man inte ha!!

Ja VARFÖR ska man behöva gå upp när man slutar röka!!Orättvist jag höll ju upp i 2 år förut och gick upp 10 kilo!!!Sen var jag så dum och började röka igen:(ÅNGRAR MIG som bara den bättre att ha övervikt än att röka ivarjefall!!!För med tiden så hade man gått ner ändå när man fått igång ämnesomsättningen som man förstör genom rökningen!!

Ha en bra dag och din granne håller sig nog på avstånd när han ser att inte din vovve gillar honom längre:)

2009-04-15 @ 11:11:25
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0