http://Bakis.com - Bellaaa!

Hejhopps allesammans!
Jag kan lova att jag är galet sliten idag men kvällen var hur rolig somhelst så det var värt de!
Jag somnade inte förän runt halv sex och Arne ringde o väckte mig halv tio o frågade om jag skulle med o träffa Ramona i stan. Dom skulle åka om en halvtimme.. Eftersom jag ville träffa min älskade syster så klev jag upp o allt omkring snurrade. Drog på mig ett par jeans, borstade tänderna, sprutade på mig lite extra parfym o slängde på mig ett par stora solbrillor. Fit for fight, yeah! eller inte... Gick med Gottfrid o mötte upp dom vid macken.
Mitt gamla Crazy liv contra ansvarslivet krockar rätt rejält faktiskt.
Var iaf trevligt o träffa syster o jag åt världens goaste hemgjorda hamburgartallrik, fett jävla underbart god! Arne fick däremot hjälpa mig att äta upp den då den var gigantisk!
Vi tog en sväng förbi åhlens, köpte lite småprylar bla smink.. O sen så åkte syster åt sitt håll o vi åt vårat som ledde till djuraffären, coop, blomsteraffär och lidl för slutligen åka hem.
Nu är jag så äckligt jävla trött så ska lägga mig ner, ska ringa Tessie o surra med henne, lovade att göra det när jag kom hem... Sen blir det en powernap för att klara av dagen. Underbart väder är det ute iaf, värsta vårvädret. LOVE <3

Skriver inlägg senare om både bion, krogen och vad som hände efter! ;)
Don´t miss it! :P
Hörs senare då snyggingar!
Kisses! ♥

Den galet goda hamburgaren! ^^



Min älskade syster, som LER! <3<3<3









Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack detsamma, hoppas du har en riktigt bra helg!

2009-04-04 @ 15:28:29
URL: http://www.bettsy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0