I'm lovin' it!

Hejhopps everyone! ;)
Det blev inget bad för min älskade syster kom över med mcdonald's som vi vräkte i oss och sen hon åkte så har jag suttit med Tessie i telen och babblat om allt möjligt, bla killar som är ett vanligt samtalsämne när det kommer till oss.. Oftast hur dum i huvudet dom är och hur jävla komplicerat kärlek är trots att det inte ska behöva vara det. Idag har det varit mycket snack om mitt ex och hur mycket skit jag har fått stått ut genom åren egentligen men endå så har jag gång på gång varit så dum att förlåtit honom.. Kärlek gör en inte bara blind, den halverar ens IQ också!

Näe nu ska jag ta det där badet innan det blir alldeles försent.
Hörs snart! ♥




Kommentarer
Postat av: Anna

Så sant som det är sagt!!

Man blir en jävla jubelidiot!! :)

Annars så verkar det som att du haft en riktigt trevlig dag... McD's är väl ingen höjdare, men tillsammans med en syster kan jag tänka mej att det blir en gourmetmåltid.. :)

Kram på dej!

2009-04-16 @ 22:22:30
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Lily

Du är så välkommen så!



Jag kom in på sjuksköterskeprogrammet på högskolan här i Jönköping så det var därför jag flyttade hit. Men jag hoppas på att kunna flytta tillbaka till Sthlm när jag är klar med min utbildning. Om jag hittar något jobb. Borta bra men hemma bäst du vet :)

2009-04-16 @ 23:28:31
URL: http://lilysblogg.blogg.se/
Postat av: eva

Bor på regnbågsgatan i Andersberg tycker de e fint här i gävle men ska flytta till dalarna igen har jag tänkt!!

De har du rätt i!!!och folk pratar alltid en massa skit i små byar och städer och kan va riktigt elaka ibland och förstöra mycket för andra.

Ja de e konstigt att man går tillbaka i ett förhållande hela tiden fast de absolut inte e bra för en själv att va med någon som trycker ner en hela tiden!!!! Antagligen så lyckas sådana killar med att ta ifrån en allt och man har ingen egen vilja eller det minsta självförtroende kvar tillslut!!!

Gu va gått med mc donalds käk man blir riktigt hungrig:))

2009-04-16 @ 23:37:34
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: ronja

fin blogg! :D

2009-04-17 @ 00:48:05
URL: http://septembre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0