Isabelle på nyheterna..

Hejhopps!
Då var jag hemma igen då...
Jag o Tessie tog en lätt lunch på Dackås som blev en varsin nachostallrik, gött var de! ^^
Sen så gick vi runt o kikade lite på stan o jag köpte mig en ny mascara enbart för att den hette "sexy curves" den var billig med så det spelar ingenroll om den inte är bra :P Blev även en ny foundation då den där jävla mineralskiten jag köpte för någon vecka sen är värdelös! Strumpor o hårspray blev det också, då jag nog inte äger ett par hela strumpor o hårsprayen luktade sådär snuskigt jävla gott! :P

Påväg till bussen så kom det fram en tjej med mick o en kille med kamera från SVT och frågade om vi kunde tänka oss o svara på några frågor. Tessie var smart o sa nej o började gå vidare, jag däremot var inte lika smart o skulle självklart stanna kvar o svara på frågor om IPRED-lagen. Jag kommer skämmas när jag ser mig själv... För det blev nog det mest dummaste uttalande ever! "Ja men det är väl att man inte ska få ladda ner musik... Klart man ska få det, de är ju typ en rättighet" haha jävla PUCKAD jag är ibland. Stort jävla tecken på ADHDn... Handlar först tänker sen.. Duktigt Bella, duktigt.
Tur nog för mig så visar dom det "bara" här i Gävleborg så behöver inte skämmas alldeles för mycket. :P

Nu ska jag ta en lite promenad med Gottfrid i det underbara vädret.
Underbara solen! :D
Vi hörs senare gullungar! ^^


Kommentarer
Postat av: jossan

tack :) görs idag? ^^

kram

2009-04-01 @ 18:17:18
URL: http://ligon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0