Jag vill till USA!

Åh vad jag vill åka till USA, jag SKA åka till USA!
Men jag väntar tills jag har fyllt 21 vilket jag gör i november så det är ju inte så farligt långt dit. :P
Jag var ju faktiskt i Miami när jag var yngre, älskade det!
Nu när jag åker vill jag däremot hellre åka till Los Angeles. Har släktingar där med så skulle vara kul o träffa dom, har aldrig gjort det tidigare.

Näe fyfan.. Jag får drömma om USA lite inatt.
Nu är jag galet trött så godnatt på er.
Ny dag imorgon, vi hörs då! ♥




Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Ha ha ha exakt!

Jag e inte lika snäll o brukar oftast säga till dom o lägga av me sina jävla barnfasoner...

Och att d e tröttsamt.

Men men.



Vill oxå till USA!

2009-04-22 @ 23:27:27
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Afrobelita

Hey! Kuul att du svarade på frågorna:)



Åh vill oxå till usa, va i miami i feb.. lääängtar tillbaka=)

2009-04-23 @ 00:32:45
URL: http://afrobelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0