Jävla Halens!

Hemma från skolan då..
Liten fitta som gick bakom mig och med flit klev på mina skor. Jävla avundsjuka bitch!
Jävla tur för henne att jag var på någorlunda bra humör och att dom inte gick sönder på något sätt för då skulle jag ha flippat! Mina skor är kärlek, jag älskar skor, dom är som min lilla familj, var och en har en betydelse på något sätt.
Som jag sa till Gottfrid när han flyttade in "Jag älskar dig Gottfrid men jag älskar mina skor med o om du tugger på dom så åker du ut direkt!" Han verkar ha lyssnat på det för än sålänge har han inte tuggat på någon. ;P

När jag kom hem så hade jag fått ett brev från Halens att mitt paket var YTTERLIGARE en månad försenad!
Nu blev jag så jävla lack så jag ringde o sa att dom inte behövde skicka det där jävla paketet.
Inte ens en ursäkt eller att dom beklagade fick jag, utan människan var kort och rent otrevlig. Usch!
Tänker ALDRIG mer beställa nånting därifrån. Neverever!

Nu tänkte jag ta och skriva ner vad jag behöver handla hem.
Ska ringa Arne med och kolla om han kunde skjutsa ner mig sen då jag även vill till systemet och blir lite tungt o bära om jag ska släpa med mig allt när jag går. 

Ska ta o ringa redan nu så jag vet.
 Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Bitte

Haha,tur för henne de inte gick paj!Har dille på skor jag med,å jackor.När du får hem flarrorna,ta en klunk för mig ;)Jag jobbar heeeela påsken :/ Önskar dig en GO å GLA PÅSK!

2009-04-09 @ 14:01:34
URL: http://www.metrobloggen.se/leva

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0