Jävla magsmärtor!

Godmorgon alla!
Idag vaknade jag upp runt halv sju o hade galet ont i magen o har haft det sen dess.
Nu börjar det lugna ner sig iallafall o tur är väl det då jag ska iväg till skolan om drygt 40minuter o skriva nationellaprovet.
Ensak är iallafall säker och det är att det kommer dröja bra länge innan jag äter något på Jambo igen, det kan inte direkt vara en slump att jag får galna magsmärtor två gånger i rad när jag äter där. Näe usch, Jambo är portat för mig! Så god är inte mackorna så dom är värd att bli magsjuk över.

Näe lika bra att göra mig ordning.
Önska mig lycka till o håll tummarna!
Vi hörs! ♥




Kommentarer
Postat av: Therése

Trevlig blogg du har :) Ska vi lägga till varandra på bloglovin? Ha en fin dag!

2009-04-24 @ 09:14:31
URL: http://terezita.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej inte värt det då inte Lycka Till d¨å

2009-04-24 @ 13:28:04
Postat av: cathie

Usch vad hemskt att du blivit sjuk två gånger därifrån :/



Ja men visst låter det kul med bloggfest :D Tråkigt att de flesta av mina läsare bor så långt bort :P





2009-04-24 @ 14:34:47
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0