Kvällens film; Rosens Namn.

Fan va underbart det är att bada! Fattar inte hur jag klarade mig i typ 2år utan badkar.
Jag har smörjt in mig med bodybutter också så fyfan va gött jag luktar o jag är så len så jag inte kan sluta smeka mig själv haha. ;P

Tänkte att jag skulle dra igång den här filmen som vi har i skolarbete att se o skriva om. Däremot så fattar jag inte riktigt vad det är vi ska skriva, det står inte riktigt. Men skickade alldeles precis ett mail till min svenskalärare o frågade.
Filmen är iallafall Rosens Namn o dom allra flesta har säkert sett den men eftersom den inte är en typisk film jag själv skulle välja att se så blir det första gången för mig.
Den är över 2 timmar lång så får se om jag pallar att se klart den ikväll eller om jag ser klart på den imorgon.


Nu blir det alltså popcorn o film.
Blir ett godnatt inlägg senare, promise!
/B




Kommentarer
Postat av: Anna

Jupp!

Jag tillhör dom som sett den och tycker den är skitbra!

Hoppas du haft en bra lördag, din lena väldoftande kvinna.. ;)

Kram och natti!

2009-04-18 @ 23:41:55
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0