Men SKJUT!

Om bara några minuter så är det en ny dag..
Jag försöker bli trött över att kika på nå skit på tv som jag inte har någon somhelst aning om vad det är för något. Nyss testade dom massa vapen och det gjorde mig snarare intresserad än uttråkad haha:P Vapenfreak, that's me! ;)
Men nu lackar dom typ träd så då är det inte lika intressant, varför ihelvete lacka levande träd som växer? :S Eller är det tjära? hm.. Kan inte direkt vara bra för ett levande träd iallafall eller vad vet jag.

Nu börjar jag skriva en massa osammanhängande saker vilket innebär att det är dags att stänga ner datorn och krypa ner i sängen o försöka sova.
Godnatt på er alla sötnötar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0