Nu jävlar är det slut med snällheten!

När jag stog i diskade så började jag tänka på hur mycket strul det har vart sen jag flyttade in i den här lägenheten.
Från att den var hur dåligt städad somhelst, till hur otrevlig vaktmästaren var som jag pratade med när jag kommenterade det till stötar till nu att grannen är ett äckel och allt därimellan.
Tillslut flippade jag, tog fram Nordanstigsbostäders nummer o ringde upp! Blev kopplad till VDn som skulle be någon annan ringa mig såfort som möjligt.
Jag är så galet trött på att vara den här snälla Isabelle, hon passar inte mig. Vill man ha det man har rätt till så ska man fanimej vara bitchig o kaxig, det är så man klara sig i livet. Tro mig!
Jag är trött på att vara snäll och trevlig mot människor här medans dom känner att dom har rätten att titta ner på mig, vill ni vara bitchiga fine be it men förvänta er ingeting än detsamma tillbaks! Och allt jag gör är alltid 10gånger bättre/värre, fråga dom som blivit drabbade! ;)

Jag tog även o ringde till E.ON o bytte elavtal.
Ska ringa ett samtal till och vänta att den där från bostäderna skulle ringa när det än blir om det än blir av.

Nu ska jag ta o fortsätta städa, ett sätt o lugna ner mig någorlunda, sen en promis med Gotte.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Bitte

Japp,så ska dé låta!Varför vara snäll om man inte möter snällhet tbx??? PÅ dem bara!Hoppas påsken var lugn och skön,jag har jobbat,men vad fasen,måste ju gå det med.Tur det var lugnt i huset,har jobbat fm hela påsken,annars hade jag nog visat min bitchiga sida!

2009-04-15 @ 12:14:47
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv; Ahh det är verkligen för jävligt och vara skoltrött iiiiiiiih. >.<



Shit, jag hoppas allt fixar sig. Och det är bra, låt ingen se ned dig eller dylikt! hatar sådant..

2009-04-15 @ 12:33:57
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

städa brukar vara bra för att lugna ner sig igen, brukar jag göra:)

2009-04-15 @ 15:02:48
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0