Om livet endå kunde vara som en film..

Såå... Nu har jag precis kommit hem efter en supermysig filmkväll med syster! <3
Vi såg "The Holiday" har sett den förrut men hade glömt bort den helt, allt jag kom ihåg var att jag tyckte den var bra o det tyckte jag även nu.  Två tjejer som byter hem i två veckor o förändrats totalt o finner kärleken. Tänk om något sådant kunde hända i verkligheten o inte bara i film.
Vi har även tryckt i oss rätt så jävla mycket godis/chips, lovar att det är typ runt en vecka tills jag ska ha mens för då brukar jag bli så här tokig i allt som är gott, sen när mensen väl kommer så kan jag knappt äta. Jag är lite udda :P

Alltså jag är inte ett dugg trött längre, jag var det ett tag men det gick över rätt snabbt.
Klockan är ju trots allt snart elva o då brukar jag bli lite sömnig iallafall men inte nu..
Hm, vet inte riktigt vad jag ska göra, räkna till tusen kanske?
Jag börjar nu så kanske jag skriver mer lite senare annars hörs vi imorgon!
1..2..3..4..5...



Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Jag vill att mitt liv ska vara som en film. Speciellt min jobb karriär oxh sättet jag hittar kärleken på, för det är alltid så underbart i filmer. Nåväl, Blair ja, hon är underbar, nog den bästa och finaste skådespelarskan jag vet och den snyggaste skådespelaren är ju lätt Chace Crawford (Nate) Jag måste se avsnitten jag missade, vet du om man kan göra det på kanal5.se eller nått? tack igen för du gav mig en mini update när jag var på en annan del av jordklotet!



Vi hälsar på pappa på alla lov och sen kommer han ju hem till Sverige lite då och då också ;-)

Good night!

2009-04-15 @ 23:42:23
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Ja, skojar du elr !

2009-04-15 @ 23:51:21
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0