tisdag..

Hejsan allesammans! :)
Såhär på morgonen så har jag gjort det vanliga. Vaknat med the voice haha, gått ut med Gottfrid, startat datorn och ätit frukost. :P
Nu sitter jag bara här i soffan och väntar på att Ugly Betty ska börja.
Hur ser dagen ut då? Jo.. Ska till skolan till kl 11 och ha engelska. Efter det så blir det apoteket o hämta ut min medicin. Sen hem, kika om det finns tvätttid vilket det säkerligen gör och då ska jag väl försöka tvätta o städa litegrann. FÖRSÖKA ta mig ork till att plugga och sen så ska ju Gotte få en massa tid med.
Ikväll är ju även min tvkväll ;)

Ja så lite har jag att fixa idag iallafall.
Måste springa o ta en ipren nu, har galet ont i huvudet!
Vi hörs senare.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0