Fuck you to!

Alltså jag blir så jävla lack på människor som hela tiden säger att dom ska ringa MEN som ALDRIG gör det!!
Det är alltid jag som får höra av mig men endå så har dom aldrig tid att prata, det börjar bli galet jävla tröttsamt!
Det har alltid varit såhär o det kommer nog alltid förbli såhär med. När ska jag lära mig, vissa personer förändras aldrig.

Nåväl... Syster var hit med mat då jag inte pallade att göra egen, nudelwok som var galet gött! :)
Jag har även lyckats pluggat lite. Så imorgon är jag nog redo att göra ett prov i engelska. Hoppas att det ska gå någorlunda bra iallafall.

Nu däremot ska jag ta mig en promenad med Gottfrid, ut o skrika lite i skogen. Bättre sätt att avreagera sig än att skrika finns nog inte. Jag älskar att skrika, fyfan va bra det känns efteråt!




Kommentarer
Postat av: victoria

sv; jaa kladdkaka är för jäkla gött, synd att sommaren är här snart.. haha ;) gött att höra, njae livet är ingen dans på rosor har jag märkt och är inne i en dålig period just nu.. men jag antar att det är så ;)

2009-04-22 @ 22:26:04
URL: http://lifeofvictoria.blogg.se/
Postat av: camilla

Ja vist är det irriterande.

när dom säger att dom ska ringa men inte gör det!!

kan bli galen på sånt!

men jag har börjat göra så tillbaka haha!

för det e bara vissa människor man känner som är sånna. :) så då får dom tillbaka!

2009-04-23 @ 11:38:25
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0