Min granne PEDOFIL!

Hejsan!
Sorry för en någorlunda kass uppdatering idag men det har hänt en jävla massa saker!
Min syster blev attackerad av ett jävla påhopp av min granne och för att förklara det så lär jag börja från början.

Jag har bott i min lägenhet sen första januari och har inte haft några problem med att bo där bortsett från vissa saker i lägenheten. Min granne har ju tidigare vart väldigt trevlig och skottat till mig på vintern (Jag har dock INTE bett om det) han har även passat Gottfrid cirka 4-5gånger för att han själv ville det.
Jag har dock sen en längre tid tillbaks kännt smått obehag i hans närhet då det har känts som han har stött på mig.
Han ska hela tiden bjuda på vin/mat men jag har alltid artigt tackat nej. Han har hållt på att han vill ha en kram men jag har sagt att jag har problem med närkontakt.
Han ska även hela tiden ha koll och påpeka att han även har det då han ALLTID sitter o stirrar ut genom fönstret.
Jag har försökt intalat mig att jag har inbillat mig då han är 72år. Inte fan kan han tro att han har en chans direkt.

Men förra helgen så bevisade han motsatsen då han för det första öppnade dörren NAKEN vilket gjorde mig väldigt illa till mods, han var sen otrevlig och väldigt kort när jag hämtade Gottfrid för att jag fick skjuts av en kille hem som följde med mig in.
Sen dess så har han knappt suttit vid fönstret o hejat eller något. Jag har försökt undvikit han också, så när jag sett honom så har jag vinkat lite snabbt hej och sen gått in till mig, tycker det räcker med grannkontakt.
Idag så kom han ut och frågade om han hade gjort mig nånting, jag blev så chockad o sa nej.. o han fortsatte med att säga att jag kollat så konstigt. Tycker jag inte att jag gjort sa jag, o så var det inget mer med det o jag o Gotte gick in.

Några timmar senare så kom min syster för jag skulle bjuda henne på mat.
Då kommer grannen ut och nästintill attackerar henne, han skriver ner hennes registreringnr som han högt o tydligt säger. Min syster frågar varför han gör det och får ett spydigt "Jag vet nog att det är något fuffens pågång, jag har varit narkotikapolis o har märkt att det är något konstigt med henne" Med henne menar han alltså mig.

Min syster kommer in till mig alldeles chockad o hon kände sig väldigt hotad av hans bemötande.
Efter vi försökt ätit trots att ha tappat aptiten så går vi ut och jag kan inte låta bli att plinga på o fråga vad hans påhopp var grundat på.
Istället för att svara på min fråga så börjar han fråga mig vad mitt problem var, för jag hade varit så otrevlig hela veckan.
Vad det tacken för att han hade skottat åt mig hela vintern o passat min hund så jag kunde ut o knulla.
Jag trodde inte det var sant, var står gubbjäveln o säger?!
Jävla pedofilsgubbe som bevisade klart o tydligt vad han hade i tankarna.
Jag ringde polisen o rådfrågade vad jag kunde göra vilket var ingenting då inget brott hade begåtts.
Allt blev så jävla obehagligt jag ville bara bort så tack o lov skjutsade min älskade syster mig till Tessie i Igge. Gotte är med han med. Det är tur att man har såna underbara människor i sitt liv! <3


Näe usch... Kvällen har vart totalt kaos. O det är helt sjukt att polisen inte kan göra något.
Inte konstigt att så många tar lagen i egna händer när dom står helt maktlösa o inte kan hjälpa en alls..
Direkt efter denna jävla påsk så ska jag ringa till nordanstigsbostäder o kräva en annan lägenhet om dom inte kan fixa det så ska jag inte behöva ha någon uppsägningstid utan jag vill bort påengång!
Tänker inte bo någonstans med en sådan obehaglig människa.
En fet äcklig pedofilsgubbe, fyfan!

Nu ska jag vara lite social med Tessie men vi hörs mer imorgon.
Godnatt sovgott! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe!

Det var DU som sa det... ;)

Ja, jag kan ju inte annat än att ta det lite som en komplimang när man blir indragen i något utan att ens ha öppnat käften...

För 17!! När jag tänker på det...

Vilken "makt" har man inte när man till och med retar andra bara genom att finnas till?? (hihi)

Det roliga är att jag inte ens träffat människan i fråga IRL på typ 20 år (vi var kompisar när vi var 14 och hittade varandra igen via Facebook och vi har inte mer än snackat på msn och telefon...)

Nu finns hon dessutom därute, i den "närmaste bloggvärlden" (och framstår som en väldigt sympatisk person, vilket många "takers" gör till en början...)men som jag skrev både på min blogg och hos Tessie, så är jag inte ute efter att hänga ut någon, så därför nöjer jag mej med att säga ifrån genom att skriva av mej...

Kram och ha en bra dag!

Här skiner solen, så jag tänkte ta med Agge ut till stranden en sväng. Gött!!

Vad ska du ha för dej?

2009-04-11 @ 09:27:40
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Anna

Förresten!

Huh, så obehagligt!!

2009-04-11 @ 09:31:32
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: Hunkinnan

Det var väl mer eller mindre en självklarhet att ni skulle hita, de förstår du med <3 jag vet du hade gjort lika för mig.. NI är alltid välkommen!!



älskar dig <3

2009-04-11 @ 10:06:02
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: Tess

Usch å fy vilken gubbe!! Håll dig borta från den dära!!!!



Visst var den skoj! Skratta som bara den när jag såg den! hihihihi



Gla Påsk på dig!

2009-04-11 @ 13:12:07
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0