Rör min kropp o jag slår ihjäl dig!!!!

Jag hörde något som dom sa på Vakna med the voice som gjorde mig galet upprörd.
Jag trodde inte det var sant så var tvungen att gå in själv o läsa om det på expressen och det är så jävla sjukt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, men inte till Afghanistan iallafall!

Det har kommit en lag som ger mannen rätt att kräva sex av sin fru var fjärde dag.
Han har alltså rätt att våldta henne!!
När flera kvinnor demonstrerade mot denna nya lag så blev dom attackerade av stenar av motdemostranter som även bestog av många kvinnor!

Vad är det för sjuk jävla värld vi lever vi egentligen som ger mannen rätt att våldta kvinnor?!!
Kan man ens kalla dom som våldtar för män?! Vidriga jävla parasiter är vad dom är!!

När jag läste kommentarerna till denna artikel så vart jag inte bara förbannad utan även ledsen o skrämd över människors okunnighet.
"Men Islam ligger några hundra år efter, Kristendomen var sådär förr också ge dom lite tid" Ursäkta människa men ÄR DU FULLSTÄNDIGT DUM I HUVUDET?!!!  Vi lever alla år 2009, det är det årtal som världen har kommit överens om att det är, det handlar inte om när Mohammed utvandrade från Mecka  eller när Jesus föddes... DET HANDLAR INTE OM RELIGION, det handlar om mänsklighet och jag skäms förfan för att vara människa!
Allt vi gör är att förstör, krigar o skyller över så mycket som det bara går på varandra!
Våltäkter är INTE okej oavsett vilken jävla tro du har o jag VÄGRAR ge folk flera hundra år förän folk börjar fatta det!

Sen den lilla idioten som tyckte det var okej, för det var de "kärringen" var till för.. Hörrudu ditt lilla vider, jag har något att säga till dig.... Kom hit så ska jag slänga stora jävla tegelstenar på dig medans jag kör in ett jävla basebollträ i arsle på dig så du skriker så jävla högt så du skrämmer parasiterna nere i Afghanistan!!!!

Det är förfan dags att slå tillbaka!!!!
Nu ska vi sluta vara jävla offer, inför självförsvar för tjejer i skolan, det ska vara obligatoriskt!
Dela ut pepparspray eller varför inte tårgas så tjejer kan spruta det i ögonen på dom äcklena så dom blir blind!
Gör en kemisk-kastrering eller om vi nu är så tvugna att gå tillbaks i tiden så kan vi istället för att visa en allmän avrättning så visa en allmän KASTRERING där kvinnan kan hugga kuken av sin våldtäksman!!
Jävla advokater som sitter o frågar vad TJEJEN hade på sig när hon fick sin kropp o sin oskuld bestulen borde få tungan utskuren eller iaf att det borde finnas en lag att man INTE får ställa sådana frågor då det inte ska spela någon somhelst roll vad TJEJEN hade på sig för det var för ihelvete INTE HON som gjorde något fel!!!
För jag upprepar mig NU ÄR DET FÖR IHELVETE DAGS ATT SLÅ TILLBAKS!!!


Jag klarar inte ens av att läsa igenom det jag precis har skrivit då jag är så irriterad så jag knappt kan andas.
Här är atikeln iallafall, tryck på bilden!





Kommentarer
Postat av: Tessie

jag kan inte annat en att bli förbannad och jävligt irriterad när jag läser ditt inlägg. Jag skakar bara på huvudet. hur fan är folk funtade?..

bra skrivet gumman.. verkligen!!.. <3

2009-04-16 @ 14:31:17
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: zummer

Köpa Zac Efron :D neh,skojar bara.skulle köpa en stor hus och masor med cola bilar,och 3 motorcyklar till min pappa ;)

2009-04-16 @ 17:02:40
URL: http://zummer.blogg.se/
Postat av: Lily

Ja gör det, det är hela 26 grader varmt på min balkong!



Jo Jönköping är helt ok. Nu är ju jag från Sthlm så jag jämför ju allt med hur det är där. Och jämfört med Stockholm är ju Jönköping ganska litet, men ändå inte FÖR litet. Det är en ganska lugn stad. Helt dött på söndagar...

Folk här är ganska positiva och glada. Lite varmare klimat än i Stockholm. Ganska många frikyrkliga människor här men det märks inte så mkt...

Utelivet är väll hyffsat, men det finns tyvärr inte så många ställen att gå på. Men som student har man ju alltid "Kåren" ;p



När det kommer till shopping så är det A6 som gäller (shoppingcenter, typ som Kistagallerian i Stockholm). Men det finns inte så många udda affärer utan mest de här stora jättarna (H&M, Åhléns, Kicks, DinSko osv).



På sommaren är det vätterstranden som gäller vid fint väder. Då går alla dit och solar och badar (dock väldigt kallt!)...urmysigt :)



Oj oj, det blev ju en hel uppsats det här...

Kram

2009-04-16 @ 17:03:55
URL: http://lilysblogg.blogg.se/
Postat av: Emmica

Jag får inte lämna blod nu direkt efter thailandresan eftersom jag kan ha fått något virus eller bakterier. Men efter 6 månader så är det okej, då kan man lämna blod. :)

2009-04-16 @ 17:27:15
URL: http://dinsnoflinga.blogg.se/
Postat av: Elvis&Mattarna

Håller med om att lagen är SJUUK!!!

__________________



Min syster är helt förälskad i långhåriga shäfrar :P



Ja visste inte heller att dom hare hundgrejor på IKEA såg det nör ja var dit i helgen dim hade jätte mycket :P



Okej ja håller nog mer dej för kvalité är jag redo att betala lite mer :P



Tack för komentaren kram <3

2009-04-16 @ 17:39:43
URL: http://elviselvis.blogg.se/
Postat av: eva

Helt jävla otroooooligt!!!Man blir riktigt förbannad!!!!

Många tjejer lever ju i förtryck här med och jag fattar inte hur många av advokaterna är funtade som ens göra ner en tjej i en våldtäktsrättegång!!!

Utsätta henne för ett till övergrepp!!!!

Ja jag bor i Gävle och här finns det inga svetsjobb så jag sökte i Stockholm och nu när lågkonjukturen kom så har dessa jobb minskat drastiskt:(.

Man får hoppas att det vänder snart!!!!

Kommer du från Gävle? Själv flyttade jag hit från Mora 2005 då jag kom in på skrivarlinjen på vesterbergs folkhögskola.

2009-04-16 @ 17:56:25
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, Marie Picasso och rulltårtan har jag alrig hört om ;) men har väl missat det då :D



och jag vet inte varför du inte kan se klippen, det har aldrig varit något problem för mig i alla fall :S :/



Har du lust att skicka länken till artikeln? hade gärna velat läsa och lägga upp på bloggen jag också. för detta är ju sinnessjukt!



ta hand om dig!

2009-04-16 @ 18:06:39
URL: http://linapaulsson.blogg.se/
Postat av: Lilmary

Tack så mycket! :D Äh, ju längre desto bättre ;p Själv är jag fört kort haha! skulle kunna ha meter höga klackar! ;D

2009-04-16 @ 18:38:44
URL: http://lilmary.blogg.se/
Postat av: Ahlberg

Nej fy fan, en lag som ger mannen rätt av i stort sett våldta kvinnan ? Så fel.

Nu får det fna vara nog,något jävla vett borde det finnas någonstans.

Du har helt rätt i vad du har skrivigt.

2009-04-16 @ 18:46:45
URL: http://endthisnow.blogg.se/
Postat av: Claudia

Tack så jätte mycket! :) detsamma förresten (:

2009-04-16 @ 19:11:46
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Marie

Bra artikel.

Har hört detta innan av en muslimsk tjej att det skulle vara kvinnans fel eftersom hon utger en frestelse.Att det bara kan vara sant att nån sagt nåt så dumt kan jag fortfarande inte smälta=)

Är väl inte mördarens fel heller då utan hans mamma för hon inte var där=)

Ha en bra kväll!

2009-04-16 @ 21:53:45
URL: http://miaca.blogg.se/
Postat av: Anna

Tell them like it is, girlfriend!!

Länkar till dej hos mej, för det var verkligen skitbra skrivet!!

Särskilt det med basebollträt... ;)

Kram och natti!

2009-04-16 @ 22:26:30
URL: http://miranna.blogg.se/
Postat av: ronja

SHIT! Det är ju helt jävla sjukt!!!!!!!!!!

2009-04-17 @ 00:51:51
URL: http://septembre.blogg.se/
Postat av: Bitte

Det är horribelt!Vi lever ju i 2000-talet,fattar inte att man hunnit längre än så!???Sen att bli attackerad när de protesterar,fy sjutton vad förbannad och frustrerad man blir!Ska bli intressant att se vad det blir när lagen ska ses över!Ja,sen min bror,kallar honom lillebror fastän vi är så pass gamla.Han är som ett barn emellanåt,som att han fastnat i tonåren.Visst tär det på en,fruktansvärt mycket.Han har hållit på i många år.Supit bort frun och i ungarna.Idag är de vuxna hans barn.Jag har suttit med honom på akuten efter han blivit misshandlad och efter han försökt ta bort sig.Han blir bestulen av sina polare på bankomatkort/kod,mobiltelefoner,pengar,hemnycklar osv i ett.Han är oftast utan pengar till mat.Nu har han även blivit vräkt pga att hans fyllekompisar levt rövare hos honom.Han har hittat en privat att hyra av,få se hur länge han får bo där.Det är tragiskt,men mest tar det på mamma.Hon är gammal och sjuklig,sover dåligt pga allt runtom.Lätt för andra att tycka vi ska skita i honom,men det är ju ändå vårt kött och blod.

2009-04-17 @ 06:27:38
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Sandra

Men fy fan vad vidrigt... blev så förbanad när jag läsat ditt inlägg, Att de får vara så där.. kvinnor äv väl fan lika mkt värda som män!!! Usch säger jag bara, bra skrivet av dej...

2009-04-17 @ 10:19:03
URL: http://sockerbarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0