Måndag..

Solen har faktiskt börjat titta fram lite, även om den nästan lika snabbt gömmer sig bakom molnen.

Hm vad ska jag göra den måndag då? Jag har ingen ork alls i kroppen känns det som.
Dammsuga av här hemma står iaf som ett måste på listan, bör ju även fixa ihop något att äta till lunch vilket vanligtvis brukar bli en smoothie men min mixer har ju pajat så det går inte! :/
Ska tjata lite på Ramona om vi kan åka iväg till Sundsvall nåndag här framöver så jag kan införskaffa mig lite saker.
Hade behövt åka till Ikea men känns lite onödigt nu när jag vill flytta härifrån och inte har någon somhelst aning om hur den ev lägenhet jag flyttar in i efter ser ut. Så kanske lika bra att vänta med Ikea tills jag vet det.

Jag kom precis på att jag varken har ringt till min mormor eller min pappa o önskat dom en Glad påsk.
Har ju glömt bort helt att ge dom mitt nya nummer med så det är kanske lika bra att ringa nu o göra det innan påsken är över helt.

/B

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Nämen, tack tack :D

2009-04-13 @ 12:56:38
URL: http://leaveit.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv: haha jag ser att du gillar rosa ;)

Jag har en Samsung Omnia. Jag själv tycker den är kanon :) det tar ett tag innan man fattar sig på den bara ;D

2009-04-13 @ 13:35:25
URL: http://ejlinandersson.blogg.se/elin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0