Varmvatten tack!

Jag berättade ju för er igår att när jag skulle ta mig ett avkopplande bad så fanns det inget varmvatten.
Vill ni veta vad som hände för ett tag sen när jag skulle ta mig ett bad? DET FANNS INGET VARMVATTEN!
Jag blev galen av all rätt och ringde till felanmälan och klagade på som bara den! Var ju ingen som ens hörde av sig till mig igår. Vet ni vad det kallas? Dåliga jävla fittbostäder!
Tur nog så ringde en kille upp som hade jour strax efter jag lagt på med felanmälan idag och han var jättetrevlig.
Han skulle åka och kika på det direkt och skulle han inte kunna fixa det ikväll så skulle han ta tag i det klockan sju imorgonbitti.
Så nu hoppas jag för Nordanstigsbostäder att dom verkligen gör det o även tar tag i mina andra klagomål för nu är jag så jävla trött på att vara den som ler o är trevlig mot alla. Näe fyfan...
Nu ska jag vara jag. THE FUCKIN BITCH IS BACK! O hon kräver varmvatten!
Ååh vad jag bara vill duscha just nu... Fan ...




Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Åh tack :)

2009-04-01 @ 22:37:50
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Nalita

sv: Okej, verkligen :/ usch min lärare har verkligen fått mig att hata språket & det som är så tråkigt att hela min familj & släkt är spansktalande utom jag :/

2009-04-01 @ 23:38:18
URL: http://naliita.blogg.se/
Postat av: miahmariah

Här har du adressen.

www.blocked.blogg.se



Hon har bestämt sig för att lägga ner bloggen nu. Jag skrev aldrig hennes namn men ändå visste hon att det handlade om henne.



Läs om alla dödsfall och allt annat hon är sjuk.



Sen kan du läsa bland mina kommentarer om du vill. Där finns det en som kallas gos. Hon påstår sig vara Cecilias (bloggerskan) mamma som nu har öppnat en blogg pga detta. Men egentligen är det Cecilia själv. Psychon!!!!

2009-04-02 @ 00:22:38
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Anna

God morgon, lillbitchen... :)

Trodde du LÄSTE min blogg..??! (hihi)

Äsch, skämtar... ;)

Jag är anställd som assistent och personalansvarig för sonen, och det är det jag utbildar (eller fortbildar) mej som...

Det har blivit lite olika utbildningar, som t ex konflikthantering, rekrytering och arbetsmiljölagen osv.. Sist så var det om "Hur man kommunicerar på ett lyckat sätt".. Jätteintressant! Inte det att man ska "vinna" varje diskussion som man har, utan mer hur man ska kunna känna att man lämnar samtalet med känslan av att vara "tillfreds" och att man "gjort det man kunnat" (läs sinnesrobönen, så går samma sak igen i den...) L

Den här gången handlar det om att jag ska "Utveckla mitt ledarskap"... ;)

Med andra ord, när jag är färdig i kväll kan du titulera mej "storbitchen"... (hehe)

Kram och hoppas du får en bra dag med varmvatten... ;)

2009-04-02 @ 06:52:31
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0