Vart tog dagen vägen?

Denna dag har bara rusat förbi!
Bjöd syster på tacogratäng som blev så galet god! Damn im good. ;)
Efter det så satt vi o bara slappade ett tag innan vi hämtade Alfons hos Evabritt&Arne.
Vi skulle iväg ut iskogen o gå egentligen men istället så frågade syster om jag ville åka till Iggesund o säga hej till Tessie o klart jag ville det! Så vi åkte dit, gick lite med vovvarna och snackade lite skit! :)
Jag o Tessie surrade lite om att Elin skulle ha fest på lördagen o då erbjöd sig min bästaste syster att hon kunde vara fyllechaffis! ;P Så på lördag blir det ferre alltså. ^^

Nu ska jag ut med Gottfrid lite snabbt sen sova.
Imorgon ska jag fanimej unna mig lite sovmorgon.
Till nio.. eller kanske enda till 10 :D
Vi får se när Gottfrid vill ut.
Vi hörs imorgon iallafall sötungar!
Godnatt. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0