Ystad- Haparanda.

Äntligen! Jag har inte kommit in på bloggen förän nu.
Jag har varit i skolan, gick väl bra.. Fick veta att Robert Aschberg skulle passera här i Bergsjö idag.
Skulle egentligen ha gått dit o kikat men när jag gick hem för att rasta Gottfrid imellan så upptäckte jag att han nästan hade rivit hela jävla vardagsrummet o tvn höll på att flyga i golvet. Så blev förbannad, tappade all lust för allt så satt mig framför tvn o glodde på reprisen på Gossip girl istället.
Jag skänkte lite pengar i bössen dom hade på skolan iaf o jag visar mitt stöd här på bloggen. Tycker de dom gör är helt fantastiskt. Galet och kanske helt sjukt men fantastiskt! Aschberg är en människa jag alltid har sett upp till då han alltid gör det han vill göra, säger det han tycker och viker aldrig för någon, står alltid fast vid sina åsikter men bryr sig om människor. Hade det funnits fler människor som han så hade världen varit bättre!
Fylking ska ju ha en eloge han med, dom båda två är klockrena!
Jag önskar er båda två lycka till på en fortsatta promenaden mot Haparanda, ni är grymma!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja verkligen två klockrena snubbar det där.

Jag äter & kollar ER. Du?

2009-04-27 @ 21:36:48
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Haha jag vet inte men jag hoppas ju de eftersom han inte har hört av sig om nåt annat.

Du då? Hur går de för dig med skolan :)?

2009-04-27 @ 22:55:09
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0