BLÄÄÄÄÄÄÄÄH!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10.... Nej det funkar inte. Jag känner mig fortfarande irriterad!
Har varit hemma hos Ramona, fetat i oss massa chips och godis och när jag skulle åka därifrån så kom bara irritationen poff så där. Beror väl på att all skit som har hänt idag hann i kapp, plus dessa jävla magsmärtor jag har börjat fått igen. Tanken på att allt bara går åt helvete gör mig så snuskigt sne!
Bara inte något fuckar sig runt min operation, jag lägger mig på rälsen och väntar på tåget då, jag svär!
Det värsta är att jag har en känsla att allt kommer fucka sig runt den och det är skrämmande.. För jag skulle verkligen bryta ihop om det hände.

Stänger ner här nu och lägger mig och glor på en film istället.
Hörs mer imorgon, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0