En bra natt.

Åh vad glad jag känner mig just nu!
Varför har jag ingen aning om fick bara ett sånt lyckorus efter ha varit ute på promenix med Gottfrid.
Sovit superskönt inatt och trots att väckarklockan ringde så tillät jag mig själv att ligga en kvart extra. Gottfrid såg inte ut att lida så mycket av det då han såg rätt trött ut själv så det gjorde inte direkt så mycket. ;p

När vi var ute och gick upptäckte jag hur galet mycket getingar det fanns ute. ;o
Jag har bara sett dom alldeles i början av sommaren sen så har det varit lugnt och nu bara PANG så verkar dom ha kommit fram igen. Typiskt. Men men jag får väl försöka lära mig att acceptera att dom finns och faktiskt kommer finnas varje sommar. :p

Jag har börjat sova med mitt parlino nummer igen då jag känner att "dundertönten" inte har samma betydelse i mitt liv längre. Den här helgen har varit bra för jag känner hur tankarna runt honom bara försvinner mer och mer. Vilket känns härligt! :)
Jag tycker bara synd om honom, han mår inge bra jag ser det i hela hans beteende, men vill han inte ha hjälp så kan ingen hjälpa honom heller.. Hoppas han inser själv snart att det beteende han kör inte kommer hålla i längden..  Psykolog Bella analyserar. ;)

Jag har inte så mycket planerat för dagen då det inte finns så mycket att göra. 
Promenader med Gottfrid som vanligt och så ska jag städa här hemma samt betala lite räkningar.
Satt och funderade på att städa ut garderoben litegrann och göra plats för hösten men det känns ännu lite tidigt för det så jag spar nog det till slutet av månaden istället!

Nu avrundar jag här och bjuder på några pics från helgen istället!
Ha en underbar dag allesammans.
Ciao! 


 Oops..


"TANSAM" går i mina fotspår och provar på att flumma! haha ;)


Mikkis försöker undvika kameran tur nog så är Tansam villig att vara med :p


På bussen påväg till sommaryran träffade jag min gamla vän Erik och hans
söta son Alexander! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0